Usein kysyttyä

ASIAKASPALVELU JA YHTEYDENOTTO

Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?
Saat meihin yhteyden sähköpostilla tai puhelimitse.

Kaikki verkkokauppaan liittyvät asiat siis hoituvat osoitteessa info@taso-oy.fi. Pyrimme vastaamaan viestiisi aina niin pian kuin mahdollista. Voit myös ottaa yhteyttä myyjiimme, yhteystiedot täältä.

 

Onko tilaaminen turvallista?
Tilaaminen on turvallista. Käytämme suojattua, salattua ja varmennettua HTTPS yhteyttä ja näin ollen tietosi eivät ole ulkopuolisten nähtävillä tai saatavilla.

 

Miksi en pysty tekemään tilausta verkkokaupassa / tilaaminen ei onnistu?
Usein ongelmat johtuvat verkkoselaimesta, joten kannattaa kokeilla toista selainta. Suosittelemme Mozilla Firefox tai Google Chrome selainta. Laitteen uudelleenkäynnistäminen myös usein auttaa ja mahdollisuuksien mukaan kannattaa yrittää tilausta jollain toisella laitteella. Jos tilaaminen ei millään onnistu, tai sinulla on kysyttävää verkkokaupan käyttämisestä, ota yhteyttä sähköpostilla asiakaspalveluumme info@taso-oy.fi.

 

Voinko tilata yrityksenä? Saanko alennusta, jos tilaan tuotteita runsaasti?
Voit tilata myös yrityksenä. Yritykset voivat maksaa laskulla. Jos haluat tarjouksen tuotteista, teemme sen mielellämme. Lähetä silloin tarjouspyyntö yritysmyyjillemme, yhteystiedot tästä.

 

Voinko tilata tuotteita, joita teillä ei ole valikoimassa?

Mikäli olet kiinnostunut tuotteesta, jota meiltä ei löydy valikoimasta, voit lähettää tuote-ehdotuksesi meille sähköpostilla. Selvitämme, onko tuotteita mahdollista saada valikoimaan.

Paljonko toimitus maksaa?

Toimituskulut riippuvat valitsemastasi toimitustavasta.
Näet eri toimitustapojen hinnat tilausvaiheessa toimitustapaa valitessasi.

 

Vaikuttaako tilauksen maksutapa toimitusaikaan?

Kaikki tuotteet varautuvat tilauksiin tilausjärjestyksessä, joten maksutavalla ei ole vaikutusta toimitusaikaan. Jos tilausta ei ole maksettu ollenkaan, tai valittu maksutapa on epännistunut ja tilaus näkyy tästä syystä maksamattomana, ei tilausta voida käsitellä ja toimitus viivästyy.

 

Mikä on tilaukseni toimitusaika?

Tuotteen arvioitu toimitusaika koostuu:

1. Saatavuudesta, eli onko tuote heti lähetettävissä varastosta vai odotetaanko sitä varastoon. Arvio perustuu tavarantoimittajaltamme saatuun tietoon.

2. Käsittelyajasta, eli tuote noudetaan varastosta ja toimitetaan postitukseemme. Valmiin tilauksen käsittely pyritään tekemään 48 tunnin sisällä sen vastaanottamisesta, minkä jälkeen tuote lähtee toimitukseen.

3. Toimitusajasta meiltä kuljetuksella vastaanottajalle. Kuljetusyhtiön seurannassa paketti näkyy 1-3 päivän sisällä tilauksen käsittelystä ja toimitusaika riippuu valitusta toimitustavasta. 

 

Miksi tilaukseni ei näy vieläkään kuljetusyhtiön seurannassa? 

Tilauksen käsittelyaika on 1-3 päivää, jolloin tilauksen tuotteet kerätään varastosta ja pakataan postitettaviksi, minkä jälkeen lähetys kirjautuu kuljetusyhtiön seurantaan. Tässä vaiheessa Postin seurannassa lukee "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan". Lähetys siirtyy tämän jälkeen odottamaan kuljetusyhtiön noutoa, ja kun lähetys on kuljetuksessa, kirjautuu se seurattavaksi lähetysseurantaan.

Käsittelyaikaa ei pysty nopeuttamaan, joten odotathan kärsivällisesti kolme päivää ennen yhteydenottoa.

 

En ehtinyt noutaa tilaustani noutopisteestä, mitä nyt?

Posti säilyttää lähetyksiä 7 päivän ajan, ja myös pakettiautomaattilähetykset ovat noudettavissa viikon ajan.

Voit halutessasi ostaa paketille lisää säilytysaikaa suoraan Postin seurantalinkin kautta.

Noutamattomat tilaukset palautetaan automaattisesti lähettäjälle noutoajan umpeuduttua. Noutamaton paketti ei ole hyväksytty palautus, mikäli tilaamasi tuote vahingossa jää noutamatta, otathan yhteyttä meihin välttääksesi ylimääräiset rahtikulut palautuksesta.

 

Miksi postipakettini ei ole liikkunut seurannan mukaan mihinkään moneen päivään?

Sijaintitieto ei ole reaaliaikainen, vaan se näyttää, missä ja milloin lähetys on rekisteröity. Todennäköisesti lähetys on siis jatkanut jo matkaansa. Odotathan siis kärsivällisesti seurannan päivittymistä. 

 

Lähetys on myöhässä, mitä teen? 

Voit tarkistaa postitse lähetetyn tilauksen arvioidun toimitusajan täältä. Arvio toimitusajasta perustuu aiemmin samaan noutopaikkaan lähetettyjen tilausten keskiarvoon. Usein viivästykset ovat kuitenkin ohi päivässä tai parissa, joten odotathan vielä hetken. 

 

Voiko toinen henkilö noutaa tilaukseni Postista/Matkahuollon toimipisteestä?

Toinen henkilö voi noutaa sinulle kirjatun kirjeen tai paketin valtakirjalla.

Voit täyttää ja tulostaa valtakirjan täältä: Postin valtakirjalomake, Matkahuollon valtakirjalomake.

Tilauksen voi noutaa saapumisilmoituksella, valtakirjalla ja henkilöllisyystodistuksella.

 

En saanut tilaukseni kaikkia tuotteita, mitä teen?

Mikäli tilaukseltasi puuttuu tuotteita, ota yhteys meihin, niin selvitämme asian. Lähetä viesti tilauksessa käytetyn asiakastilin sähköpostiosoitteesta ja liitä mukaan tilausvahvistuksessa näkyvä tilausnumerosi ja selvitys tapahtuneesta. Huomioithan, että osa tilauksista lähetetään monipakettilähetyksinä, eli useammassa osassa, jos tuotteet esimerkiksi sijaitsevat eri varastoissa. 

 

Tuote on vaurioitunut toimituksessa, mitä teen?

Valitettavasti joskus tuotteeseen saattaa syntyä kuljetusvaurio tilauksen toimituksen yhteydessä. Näissä tapauksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme ongelman ratkaisemiseksi. Lähetä viesti asiakastilille merkitystä sähköpostiosoitteesta ja kerro viestissä kuitti-/tilausnumerosi ja ota kuvia vauriosta, jolloin meidän on helpompi arvioida vaurion laajuus ja tehdä tarvittavat toimenpiteet tilanteen ratkaisemiseksi.